Torsdag!

Den stora dagen är här, idag blir äntligen flytten av.
Blåste till stan igår kväll redan och hämtade nyckeln, så var upp och kollade..
Gick även en sväng i källaren och lyckades hitta förrådet och vars tvättstugan var. Haha det kan vara en bra plan att veta. 🙂

Förkylningen verkar inte vela ge me sig, men som tur var så är jag ledig på fredag så har en extra dag att kurera mig på.. 🙂

Igår var det alla hjärtans dag, vilket betyder väl oftast att man ska uttrycka sin kärlek mer till folk å man ger bort romantiska grejer typ. Men jag menar kan man inte göra det vilken dag som helst dom andra 364 dagarna av resten av året. Då borde man gå på en kurs. Hade vilket som världens bästa alla hjärtans dag dejt, älskade Uffe. Mannen i mitt liv! ❤

Nä nu fortsätta jobba.
Over and out! / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback