Tisdag!

Tisdag idag och förhoppningsvis så får min lilla älskling komma hem idag, usch va jag saknar han! ☹❤
Igår blev de att umgås med Sara, Simon och syrran en sväng och såklart rastade v60in, den kan ju inte sota igen liksom haha.
Idag blir de nog bara att vara hemma och mysa med Uffe om han får komma hem såklart.. 
Fast man ska aldrig lova nå, för de vänder lika fort. Haha! Mitt i allt så är man i Luleå eller nå, vilket jag egentligen hade behövt men får se vilken dag man orkar fara dit.

Alltså jag måste få säga att det här med att vara vuxen är inte alltså så lätt, nå var de lättare för typ 10 år sen.
Men som sagt ibland måste man ta ett vuxet beslut. Även om hjärtat vill nå annat å de känns i hela kroppen.

Just fan, avinstallerat Facebook. Snacka om lugnt å skönt, de återstår bara att se hur länge. Funderar helt allvarligt på att ta bort den permanent helt bara finito..
Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ha en underbar dag folket som läser de här ☺

Over and out! / S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback