Måndag.

Dagen har bestått av jobb jobb och jobb, de känns bara jobbigt att fara på jobbet just nu då förkylningen har blivit ännu värre. Men va säger man cash is king, de ser rätt roligt ut när jag och Emma går och snorar å hostar i kapp i korridorerna på jobbet. Haha fyfan!
Bara man blir av med skiten så blir det nog bättre!
Och som sagt måndag idag, en dag närmare flytt :) som jag längtar!
Torsdag efter jobbet hämta nycklarna och sen full fart hem och börja köra möbler! :)

Utöver det så är Uffe min lilla bebis på operation nu, hoppas det går bra för lill hjärtat mitt. Som jag saknar han, det är så tomt hemma utan hans energi och fart å fläkt. :(

Nu ta å byta nå kläder och dra mot nya äventyr. 
Over and out! / S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback