Helgen.

Då ska vi se, söndag idag och helgen är typ över snart.

Fredag blev det lugnt,  höll bara på i lägenheten och försökte få till. 
Igår (lördag) blev det middag hos Sara & Simon, allround gryta med råstekt potatis,  tok jävla gott!
Åh efter det blev det bastu, kul men satsn så varmt..  Jag som typ brukar palla 5 minuter i en bastu satt betydligt längre, lite stolt över mig själv är jag ju. 
Efter det blev det mellomys med chips och dip innan det blev sängen. 
Idag blir det säng och soff läge med nå film + hålla på i lägenheten och packa upp lite.
Känner mig inte alls på topp, men som sagt det är söndag. Söndagar är ju oftast slö dagar, däremot kanske jag tar en promenad till farsan sen nu när det är gång avstånd dit. :)

Men nu fortsätta köra säng läge. 

Over and out! 
/ S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0