Fredag!

Gu så skönt att det är fredag och helg,  veckan har kännts väldigt lång måste jag säga.  Fast det kan ju ha det kan ju ha att göra med att jag har blivit sjuk igen,  eller igen och igen jag hant ju inte bli frisk ens. Suck! 


Efter jobbet har vi varit en sväng till Brännberg åh hämtat skotern, sen precis ätit så nu får man väl se vad resten av kvällen har att erbjuda. 
Imorgon bitti blir de att tvätta,  kul..  Eller så inte men de är ju ett måste,  men de där med att kliva upp kring 8 för att tvätta..  Njaaae...  Haha! 

Nej nu ska jag fortsätta kika nå TV och pussa på min man. 

Over and out!  
/ S. 


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Englund

Skaffa dig en liten tvättmaskin att ha i badrummet,hoppas du har det gott i nya lägenheten
Kom ihåg att hämta påslakanen o örngotten.Pözzz

2017-03-10 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0