Äntligen fredag! =)

Äntligen fredag alltså, var riktigt tungt att kliva upp imorse måste jag säga så ska bli väldigt skönt med lördag och förhoppningsvis sova lite längre imorgon, men i vanlig ordning så vaknar man väl före tuppen iställe..
Igår insåg jag att dom borde börja tillverka nudel burkar för barn typ, halvera dom liksom..
De är lite jobbigt när man typ börjar må dåligt när man äter, men det visar ju resultat så jag är nöjd..
Köpte bingolott för uppesittarkvällen igår, så får väl hoppas på vinst, inte för att det är så troligt.
Jag vet att det är flera av mina vänner å bekanta som undrar vad de är som händer, men de kanske ni får veta tids nog, men som det är just nu så får de vara tyst om den saken.. 

Utöver de så har jag och syrran stor artade planer framöver, nästan lite humor i de.. Nå de kan ju inte bli annat än kaos haha. =)

Kommer försöka uppdatera bloggen dagligen.
Men nu ska jag fortsätta jobba så dagen gå lite fortare.. :)
Bjuder på ett foto från igår kväll. 

Over and out. / Sara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback