Länge sen!

Nu är det ett bra tag sen jag skrev sist..
Händer inte allt för mycke i mitt liv nu förutom massa jobb, men ska väl inte klaga :)
Ska snart göra mig klar för att fara och jobba några timmar, åh efter de blir det ledigt till tisdag morgon. Det om nånting ska bli skönt, har nog aldrig känt mig så här sliten förut, veckan har varit hektisk som aldrig förr!
Igår var de först jobb sen blev de Luleå och stor handla + var på rusta en sväng. Tänkte kolla nå nya gardiner till tvrummet, men hitta som inga som föll mig i smak så letandet fortsätter :)
Skulle iaf kunna tippa på att de blir en väldigt tidig kväll idag, vakna redan vid 04:15 på morgonen och börjar jobba först halv 7, de är humor :)
Men men nu börja göra mig klar för jobb!
Over and out! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0