Lördag!

Snacka om att tiden går fort alltså, lördag idag och snart är helgen över IGEN!
Nå bara njuta och ta de lugnt resten av helgen, igår var vi till Kini och Danne och drack kaffe och surrade massa, blev mycke skratt måste jag säga! :)
Bland annat så har jag ju insett att de finns folk som måste ha väääldigt tråkiga liv alltså! Och då måste man ju vara liiiite snäll så dessa personer har lite att prata om, och de fick dom absolut! :)
Grejen är ju så här, vad jag gör i mitt liv och när jag gör de har ju liksom ingen annan med att göra.. Klart man kan tycka och tänka, men varför ska folk som inte ens finns med på världskartan tycka och tänka??
De är som lite humor måste jag säga!
Jo just ja en grej till, snälla sluta läs mellan raderna!!
Vi ska gifta oss, absolut... Men om de är idag, imorgon eller om 10 år de spelar ju ingen roll, för fram till den dagen så är ju Peter min blivande man eller som man säger min fästman!
Men men, nu ska jag fortsätta gorma på hemma..
Ha de bäst för det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0