Tisdag!

Igår var man till råneå på en lägenhet, gick hyfsat bra faktiskt, men nå var jag slut på kvällen vill jag lova.. Sen efter jobbet blev de Luleå och hämta en bildel till audin, sist men inte minst blev de klippning..
Idag har jag åh Robban trapp städ, så vi har de man gör om man säger så.. Sen till helgen så blir de jobb, bara börja tagga.
Har iaf julpyntat klart nu, eller nä.. Ska fixa nå julsnö på fönstret i matsalen, men efter de är de klart :)
Just nu går allt upp åh ner, jobb hela dagarna och efter jobbet är man så trött så de finns inte, känner mig mer eller mindre som en pensionär alltså. Sova, äta åh jobba.. Nå man tjänar ju pengar iaf så är väl bara gilla läget. Men nu ska jag fortsätta jobba.
Over and out! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0