Mot vind och uppförs backe!

Just nu är allt bara i motvind! Jag var jätte glad att jag hade fått jobb och hela den biten, jag trivdes på jobbet.. Eller det gör jag nu också, men allt är för mycke..
Först mister jag en vän/kollega/släkting, sen när jag börjar komma igång igen och har blivit starkare, ja då kommer allt om farsan, och helt ärligt.. Jag tror inte på de som sägs, jag känner han.. Han är mitt kött och blod! Och inte nog med de så är han spårlöst försvunnen och har varit de i nån dag nu.. Nå blir man som orolig.. Sen så i fredags ringde min mor och sa att gammomma hade dött, världens bästa, nog för att hon var dement och kom inte ihåg oss, men hon var ändå gammomma och vi har bott hos henne.. Så se känns ju, fast jag får tänka att hon har det bättre nu..
Jag minns de så väl när vi bodde där, de var bara hon som fick göra gröt åt mig, den enda gröt jag åt.. Mannagryns gröt som var så hårt kokad så man skulle kunna vända kastrullen upp och ner och den skulle stanna i kastrullen.. Haha, ja de var tider..
Har iaf varit chaufför på crusingen idag åt Edvin, var kul + bra att komma på andra tankar även fast dom inte var borta så länge!
Men just nu kan jag säga att jag ska försöka släppa tankarna och sova några timmar.
Sov gott, ha de bäst.. Puss!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur går det me pappa??

2012-05-27 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0