Tisdag åh sjukskriven!

Ja va säger man, är hemma och är sjukskriven... För att jag har ett hål i benet som gör äckligt ont, som dock håller på att läka igen nu..
Jag håller på att gå mig själv på nerverna av att ligga hemma, men nu är ju benet på bättringsväg så snart är friden slut på jobbet! ;) hehe..
Ja måste säga, jag verkligen älskar mitt jobb och alla som jag jobbar med och träffar på jobbet..
Men däremot så saknas ju en av dom bästa på jobbet! :/
Önskar bara att du kunde komma tillbaka underbara ängel! <3

Orkar inte vara in så ofta på bloggen längre, är mest sova äta och jobba som gäller.. Men ibland så måste man ju skriva några rader, men nu lär de nog dröja ett tag till tills nästa gång jag skriver haha.. ;b

Jo förresten, jag föll dit.. Jag har aldrig velat ha en iphone eller som jag kallar dom fuckphone.. Men jag köpte en iphone 4s, och jag är tokigt nöjd med den! :)

Nå nå, nu ska jag fortsätta att göra..... Ingenting!
Ha de bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0