Onsdag!

Onsdag och helg.. De kan nog inte bli bättre just nu! :)
Direkt efter jobbet så blåste jag till morsans jobb, sen bjöd jag henne på middag på ÄP i Älvsbyn åh träffa han Alexander, så blev att surra lite med han också..
Nu ligger jag och min fyrbenta man på sängen iaf, efter som att jag har en jävla huvudvärk..

Fast de tråkiga är ju att jag inte får träffa "kexet".. Hehe, fast de är ju en bra fråga vem av kexen jag menar.. :P
Har ju några stycken nu.. ;) Bra att ha reserver.. haha.. :P

Nä men seriöst, är jäävligt gormigt när jag är blyg, och han är blyg också.. Men satan så fin han är!!
Nu ska jag fortsätta gorma på här.. Ha de bäst! Puss.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag kan fixa en bild på kexet så du har något att titta på när du är ledig. Hihi

2012-03-28 @ 19:26:11
Postat av: Milla

ohh kexet ?:) hoppas han är djurgårdare så får ni komma å kolla hockey till helgen :)

2012-03-28 @ 19:55:36
URL: http://mammabecha.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0