Lördag!

Igår (fredag) blev de Sörbyn åh dricka nån cider åh grogg med Micke, var faktiskt riktigt trevligt!
Idag blev de att fara hemåt skogen iaf, men dricker iaf några cider! ;D Åh efter dom cidrarna så kommer jag inte vela kliva upp imorgon iaf.. :P
Men får ju kramas med min fyrbenta man,.. <3
förutom de så måste jag säga att karlar är jävligt komplicerade!

Om nån som bor ungefär 30 mil bort säger när han är hemma "du vet att jag vill träffa dig baby", men när han är kanske 3-4 mil bort så hör man inte ens av sig... Då börjar man fundera på om de bara är snack alltså!
Men men har man tur så får man väl upp ögonen! :)

Nå nog om han nu, kan ju alltid tänka på kexet istället, hehe.. Daaamn snyggare karl får man leta efter alltså! ;) Lite synd bara att man är så satans blyg! :/
Nu ska jag fortsätta dricka nå alkohol och göra de jag är bra på.... Fundera!
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du och kexet är nog lika blyga. Så i det är ni lika varandra

2012-04-01 @ 07:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0