Torsdag!

Idag så har de varit massa jobb på kalendern, har gått bra till slutet av dagen.. Då jobbet skulle ta typ en halv timme men tog en och en halv timme, åh jag blev lagomt glad! Eller så inte..
Efter de blev de iallafall full fart till skogen, var skönt att äntligen få komma hem till byn! :)
Blev bara typ dusch och käka middag sen for jag iväg till stugan och hämtade fiske grejerna, hämta Jimmy och Amanda och nu är vi åh fiskar.. Stack förbi morfar en sväng också.. :)

Förutom de så är de 10 år sedan idag som Rigi gick bort, 10 år av stor sorg och saknad... Önskar verkligen i hade kunnat vara med oss idag, men jag vet att du har det bra där uppe!
Saknar dig massor! <3

Har även lite funderingar, de kan vara så att jag håller på att börja gilla dig.... Men... Är de bara en lek???
Fan, jag tror jag håller på att trilla dit!
Vilket som så är du otroligt fin..

Men nu fortsätta fiska ett tag till om man får nå fisk vill säga, sen blir de hem till Brännberg igen..
Ha de bäst! Och puss på... Han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0