Tisdag!

Känns som att jag har jobbat för 3 pers idag alltså.. Helt slut i kroppen, men är ju snart helg igen :) imorgon är de bara 5 timmars jobb, men ska bli najs med dubbel betalning för dom timmarna :)
Förutom de så har jag för tillfället flytta in hos moster så jag slipper köra 6,6 mil per dag.. Men nu är de inte länge kvar tills jag flyttar till stan, bara 26 dagar.. Fyfan vad jag längtar alltså! Fast det jag nästan längtar mer till är att få träffa han den fina killen :) hihi..
Men men, nu ska jag kasta mig i duschen så man känner sig lite fräschare efter jobbet..
Ha de bäst, puss! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-06-05 @ 17:14:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0