Söndag!

Söndag idag, och spö regn ute... Vars f-n är solen?!
Nyss avslutat en jobb helg iaf, nu en hel månad till nästa gång.. Synd bara att tiden går för fort, så jag snart har jobb helg igen..
Varit hos Peder, Carina och Philip en sväng också och druckit nå kaffe, de var ju inte igår man var dit..
Just nu så ligger jag på sängen iaf, känner mig ganska så slut om man säger så, sovit ca 3 timmar inatt.. Sen jobbat, så tänkte att jag skulle lägga mig och sova nån timme nu, sen blir de kasta mig i duschen och packa väskan, sen sticka till Sörbyn i eftermiddag.. :)
Om ungefär 15 dagar så blir de ju att flytta, längtar som f-n! Skulle hemskt gärna skruva ihop nya sängen NU!
Just ja, helg till på tisdag morgon nu.. Men inte får jag sova ut imorgon inte, nä då blir de att fara och åka lastbil med lillebror :)
Nä nu ta och vila ett tag, sen fixa lite innan jag sticker iväg.. Ha de så bra! :)
Saknar han med stort H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0