Söndag!

Haft en riktigt trevlig midsommar helg med Peter, morsan och Mats..
Igår blev de grillat i stugan iaf, snuskigt gott måste jag säga.. Åh jag och Zacke badade,har nog aldrig badat i sånt kallt vatten!
 
Just nu ligger jag och ser på one tree hill iaf, efter de blir de stugan igen en sväng åh hämta nå grejer.. Sen byta däck på 850in, efter de blir de nog rygg läge, känner mig inte så pigg faktiskt!
Får ju tänka på att de är jobb imorgon också :)
 
Alltså, jag förstår inte riktigt vad det är som händer med vissa grejer.. Eller rättare sagt, vissa personer... Efter snart 5 års vänskap så ska de fan inte vara så här.. Visst att vi har olika liv nu, men sluta vara så satans dryg!
Men skit samma, nu ska jag fortsätta här!
Ha de bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0