Onsdag!

Idag har de varit jobb och åter jobb.. Fått träffa finaste P också.. :)
Imorgon blir de jobba på max på morgonen, efter de in på jobbet sen vidare på en tillsyn efter de kör man på heeelg! Gud såå skönt de ska bli!
Men får se vad som händer i helgen, börjkat ångra mig lite ang att dricka grogg.. Men vet inte riktigt.. Skulle nog inte sluta så bra skulle jag tippa på!
Så kanske bara far till stugan och tar e lugnt me en kall, får ju tänka på att min älskade mor fyller år på lördag åh jag måste vara som folk då :P
Eller... Hur de nu var! ;o)
Men nu ska jag fortsätta se lite barnprogram med gulle Sebastian och efter de blir de väl sova om inget oväntat händer!
Ha de bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0