Lördag!

Skönt med en lördag när man inte vaknar och är bakfull... Jag som skulle ta en lugn kväll hemma igår, hmm.. Slutade som chaufför istället, fast de var ju på sätt och vis ett väldigt stort + i kanten, för jag fick ju träffa han den fina killen! :)
Idag har dagen börjat med jobb iallafall, och nu steka i solen.. Eller nå sånt, brukar ju som inte vela vara i solen såå mycket, med tanke på att jag blir typ krabba och bränner mig gärnet!
Senare i afton blir de att vara chaufför åt morsan och Mats då dom ska på travet och drängarna! :) Så blir en nykter och skötsam lördag för min del, tänkte dock fara och se på drängarna.. Men då är ju frågan, hur trött kommer inte jag vara imorgon?! Haha, de är ju de roliga! :P
Med tanke på att jag inte kommer få sova ut nånting på måndag så hoppas jag ju att de inte blir allt för sent ikväll!
Förutom de så saknar min bästa vän väldigt mycket.. Så måste nog bli en resa till Kiruna snart igen! :)
Men men, nu ska jag byta om från arbetskläder sen ut i solen och bli krabba...
Ha en trevlig dag, för det ska jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0