Torsdag och sjuk!

Tjohoo!
Torsdag idag, och jag ligger hemma och är sjuk... Suck alltså!
Snacka jobbigt att vara sjuk på sommaren, finns fan inget värre.. Som idag, varit massor varmt och jag måste ligga hemma och vara sjuk..
Förutom de så har jag umgåtts med Emma i början av veckan, måste säga att de var riktigt kul.. Så måste nog planera in en trip till Kiruna snart faktiskt, annars så ska vi ju på våran "Sverige semester" i slutet på Augusti/ början på september.. Snacka om att man läääängtar! =)
Utom de så är de bara fint de här med lägenhet, trivs riktigt bra faktiskt.. + att jag har ju min Peter här också.. Så de kan inte bli bättre liksom <3
På lördag är de Lassby puben, var som sugen på att fara dit, men vi får väl se hur jag mår tills dess..
Som de ser ut nu så känns de som en lugn helg hemma, iallafall som de var i dag.. Mest sovit, och när jag har varit vaken har de varit soffläge och täcke...
Med jätte varmt ute, hmm.. Feber kanske? Typ.. Skulle tippa på de va..
Men nu ska jag fortsätta mysa med min kära man, sen blir de sängen!
Ha de bäst! =)
Min Peter är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0