Onsdag!

Tjoho!
Onsdag idag, halva veckan har gått, skönt måste jag säga!
De här med att ha en karl som har semester vet jag inte riktigt om de är okej, men sen när jag har min veckas semester så får han jobba.. Mouhaha.. ;o)
Trots att jag far bort,ska faktiskt bli riktigt skönt att få komma bort från Boden eller Norrbotten överhuvudtaget ett tag....
Förutom de så har vi nyss ätit en sen middag, åh så kom Micke på besök också, var riktigt trevligt så de blev kaffe iaf.. :)
Får se om vi sticker till Brännberg en sväng snart eller om vi tar de nån annan dag, ska nämligen hämta en fläkt, för nu är jag less på denna värme alltså! De går ju inte att sova på nätterna, helt sjuk så jobbigt de är när värmen ligger mot sovrummet!
Men men, nu ska jag pussa på min karl.
Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0