Måndag!

Måndag idag och började med att jobba på Max.. Vilken måndag alltså! Har inte blivit mycke sömn inatt, en halvtimme för att vara exakt.. Så en sak är säker, de blir en väldigt tidig kväll idag! I fredags hade vi lite grill fest på gården, blev faktiskt riktigt kul, men vad kan man annat vänta sig.. Ett bra gäng, god dryck och god mat :) Efter de blev de Boden Alive, gick runt så klart så träffade man på folk man känner så de blev att stanna åh surra mycke! :) Förutom de så åkte jag och Peter virvelvinden, hemskt! Hade glömt hur de var att åka karusell när man hade druckit... Lördag så blev de att fara på Melissa's dop, hon är bara för gullig lill tjejen alltså! :) Efter de så blev de att börja dricka, skulle ju dra två dagar på Boden Alive, men blev inte så.. Var inte alls sugen, så jag och Peter for upp till stugan istället. Blev en cider med morsan och surra lite istället och så klart pussas med min fyrbenta man, såå jag saknar han alltså! :/ Sen igår söndag så blev de att tvätta och gorma på, bjöd grannen på middag sen såg nå film och bara tog det så lugnt de bara gick.. Men nu taggar man en jobb vecka, men snart en vecka närmare jag och Emma ska på våran Sverige semester, längtar som bara den! :) Men nu ska jag fortsätta jobba, ha de bra! Jag älskar min Peter! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0