Torsdag!

Jobbar hela dagen, förutom att de blev att ta friskvård och sätta sig i massage stolen! Var nog de bästa av hela dagen!
Har varit hos familjen Bergmark på kaffe också, och förutom de så har de inte hänt så mycket, kom nyss hem och nu ligger jag och ser på Sveriges mästerkock, så efter de blir de väl att försöka sova eller nå..
Känner mig ganska trött, blev sent igår kväll, så vaknade av att min moster ringde och fråga om hon kunde åka me till jobbet.. haha..
Åh jag helt nyvaken fattade typ ingenting..
Precis så man hant i tid iaf, så idag blir de att sova tidigt och kanske sova ut lite..
Imorgon blir de att vara längre för att ta kylarna!

Nå nä nu blir de att kolla lite mer tv..
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0