Tisdag!

Ja va säger man, har inte skrivit på ett tag... Men de enda som händer i mitt liv är sova, äta och jobba..
Ganska skönt egentligen att få till vardagen, :)
Förutom de så får jag väl typ anställning imorgon, vilket ska bli skönt.. Lite mer pengar i fickan än när man är praktikant...
Men då blir de att först och främst betala bilen till Emma's mamma, sen betala tillbaka nå andra skulder som jag egentligen inte har en koll på hur mycket de är men de löser sig nog..

Förutom de så söker jag ju typ lägenhet mest hela tiden, sitter ofta och kikar om man hittar nån intressant, lagomt stor och lagomt billig.. Men verkar vara väääldigt svårt att få tag i nån bra.. Men så är de ibland också..
Men men, nu ska jag kolla lite oth sen dusch och sova.. Sliten som fn!
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0