Söndag!

Extra lysena i bilen är inkopplade, blev ganska snyggt faktiskt.. Ska väl bara dra motorvärmaren nu, men de är ett senare projekt...
Bilen står upp hissad i varm garaget och har frysna bromsar! Fyfan att jag hade kunnat köra in den i husväggen alltså!
Elda upp den, typ vad som helst just nu! Blir bara mer och mer arg!!
Skit samma i den, har sett klart alla sex and the city avsnitt och precis sett första filmen, så precis slagit på den andra...
Vad ska jag göra av mitt liv efter de? :P haha.. Får helt enkelt hitta nån annan bra serie!
Förutom det, så går tankarna i ett, de är dags att släppa taget och köra på nå nytt, så egentligen kanske jag måste tacka en viss person som skulle ha de här vadet...
Men från och med nu så blir de att försöka släppa de gamla och gå vidare, man kommer ingenstans om man ska stå och hoppas att den andra ändrar på sig och kommer tillbaka..
Såå, bara blicka framåt! =) Precis vad jag ska göra, iaf efter jag har sett klart sex and the city 2!

Man måste våga för att vinna!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du borde se på Sons Of Anarcy :) Grymt bra serie.

Sen skrotar du volvo och skaffar dig en bil :) hehe

2012-01-08 @ 17:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0