Söndag!

Igår (lördag) så hämtade jag Mattias, och vi skottade ladugårds taket, var rätt kul egentligen, skönt ute inte för kallt med andra ord, sen blev de basta duscha och käka, efter de skjutsa jag hem Mattias, for till Kini en sväng och surrade nå skit : ) For vidare till Sörbyn och sa grattis till Micke...

Idag däremot har de inte hänt ett smack typ, varit till Älvsbyn en sväng, sen bara tagit de lugnt.. Skönt de också, ska nog snart springa ner och fixa matback till lunchen imorgon..
Förutom de så har jag inte snusat sen igår, så de är fan bara hålla tummarna, den här gången ska jag klara det!

Men men, nu fixa maten imorgon, sen packa väskan (sover i stan i veckan igen) åh efter de blir de dusch och sova..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0