Söndag!

Idag har jag aboslut inte gjort mycket, bara tagit de lugnt och myst med min fyrbenta man! :)
Igår skulle jag bara och säga hejdå till Cici och sånt, men slutade med att jag följde med henne och Vickan på krogen, var faktiskt trevligt förutom att jag var nykter då.. Men vafan, 40 spänn för en alkoholfri drink, de är inte dåligt! :)
+ att jag mår nog bättre än vad Cici gör idag så, höhö..

Kommer sakna dig gheey när du flyttar, de kommer bli tomt och tråkigt här! Men jag ska komma till fjollträsk och hälsa på, jag lovar! =)
Förutom de så har inte förkylningen blir nå bättre, nästan sämre.. Men imorgon blir de att införskaffa sig mängder med halstabletter och sånt, och ikväll bara dricka te med honung! Låter lovande, ska nog försöka satsa på en tidig kväll också tror jag.. Men hur de går vette tusan, bara hoppas på de bästa! :P

Nå nu ska jag spela lite sims3, ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0