Måndag!

Att fara på krogen i lördags (nykter) var nog de dummaste jag någonsin gjort, kände mig bättre för stunden, men både igår (söndag) och idag (måndag) Så har jag bara legat...
Helt jävla slut i kroppen, men imorgon ska jag och jobba, klarar inte av att ligga inne en dag till känns de som!
Förutom de så har jag inte gjort mycket idag, mest spelat sims3 och bara tagit de lugnt..
Tror jag ska spela lite mer nu ett tag, sen blir de nog sova.. Upp tidigt imorgon, och göra ett ärende innan jag ska hämta moster och skjutsa henne till jobbet, sen blir de mot max, ska ju börja vara där på mornarna och städa, sen till textilia igen!
Ja va säger man, kommer vara typ död!
Nå nu ska jag fortsätta, ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0