Torsdag!

För de första, måste jag säga feeeeelåt till min kåmpis efter som att jag skulle ringa igår men jag råkade somna istället.. ;s
Och sen har jag insett att de är ganska farligt att somna på telefon, speciellt när man ringer till folk i sömnen, vaknade av att jag hörde en röstbrevlåda prata typ, kring 3 inatt!! :o

Idag blir de fullt upp igen då, blir att fara och hämta upp Åsa sen sticka till miggra lägenheten och städa den direkt på morgonen sen in på firman och fara på möte, är lite nervös men de ska nog gå bra :)
Sen blir de massa tillsyner på ing3 området också, så blir fullt upp idag, men efter de så är det garanterat helg, men de är bara för att jag har "max ledigt" hade det i måndags och nu imorgon fredag.. Så ska bli skönt, känns i hela kroppen iallafall.....
Förutom de så var jag och klippte mig igår och färgade håret, blev najs! Men men, nu ska jag göra mig klar för att börja fara på jobbet, ha en bra dag allihopa! =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0