Minnesstund!

Idag hade vi minnesstund på jobbet för dig Åsa, hela matsalen var samlad med folk vissa fick tillå med stå..
Men de är så tomt utan våran solstråle på jobbet, men jag vet att du är med oss ändå..
Jag och Lotta var på Ägir idag och städa trappor, som är ditt område... Måste nog säga att de kändes lite tungt, men jag hade iaf din mopp haha.. "Åsas rör ej!!" Förlåt, men jag rörde den =)
Jag förstår varför du gillade att städa trapper iaf, de är inte många på jobbet som gör de.. Men de är som på nå sätt ganska kul..
Önskar bara att du kunde vara med, men nu har jag iallafall fixat ett kort på dig.. Så nu finns du på min bokhylla också! Saknar dig så otroligt mycket finaste ängel! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Minnesstunder är fina å välbehövliga...Det brukar kännas bra få sitta ner å prata me varann...Kram på dig

2012-02-09 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0