Lördag!

Som alla ser så har jag inte skrivit på ett tag, har haft annat att göra och att tänka på...
Idag var Åsa's döds annons i tidningen, så himla fin den var! Saknar henne så otroligt mycket alltså! Går inte en sekund utan att hon finns i mina tankar! <3

Förutom de så sist jag kollade iaf så var de typ -1 ute, och storma.. Men alltså, kom igen, sluta storma för fan.. De blåser så de bonkar i huset fan! Skärpning nu liksom!
Men men, nu ska jag gå och duscha så att håret inte står åt alla håll och kanter, efter de ska jag fara och hälsa på några :)
Sist men inte minst blir de nog att vara chaffis tror jag, eller hoppas då de iaf :) Dels så håller jag mig nykter och dels så får jag träffa Edde! =)

Men men, nu ska jag fortsätta.. Ha en bra kväll! Ciao...

Kommentarer
Postat av: Snuttan

Kör försiktigt i stormen nu!! Och ha en trevlig kväll =)

2012-02-18 @ 17:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0