Fyfan!! :(

Älskade Åsa, kommer alltid att minnas dig som en glad och sprallig tjej.. Du kom alltid med ett leende på läpparna, du lyckades alltid få en att skratta, även om man var deppig! Du fanns alltid där om det var nånting, det spelade inte nån roll vad de gällde så ställde du alltid upp.
Jag kan som inte förstå att du har tagits ifrån oss, jag skulle ju hämta dig igår morse, men du var i Umeå.. Och nu lever du inte mer, de är så orättvist!!
Vad ska jag göra utan dig på jobbet nu?? Sen jag började så var de oftast dig jag fick vara med, följa med på olika ställen, var hur kul som helst! Åh nu kommer de aldrig mer hända!
Jag hoppas du får det bra i nangiala, saknaden är enorm! <3 <3 <3 vila i frid underbara ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0