Tragiska jävla människor!

Just nu så kan jag ju tala om att jag känner mig väldigt irriterad näst intill på gränsen att bli redigt jävla arg! Jag förstår inte vad folk tjänar på att försöka förstöra för andra, de är verkligen nånting jag inte får in i mitt huvud! Ja menar, varför ska man bry sig i andras liv om man knappt kan sköta sitt eget?! Ganska tråkigt att dessa personer måste hålla på och gorma, fast det är ju ganska kul på ett sätt ändå.. Med tanke på att jag bildar egna uppfattningar om folk! Ni kan ju fortsätta gorma lite mer och ha era tragiska liv, så kan vi gå på sidan om och vara lyckliga och skratta! Tragiska jävla människor är vad ni två är!! Men lugn bara lugn, jag är en Lundman.. Ni har just startat en lek ni inte kan slutföra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0