Sundsvall dag 1.

Idag for vi från Stockholm, så har blivit några timmar med bil, men ändå gått ganska fort.. Man tänker som inte på tiden efter ett tag, så idag har vi varit och snurrat runt i Sundsvall, hur din stad som helst, ett stort + är ju radio guld :) så man kanske borde övertala karln om att vi flyttar hit hehe ;)
Nå förutom de så har vi varit på Ikea en sväng också, blev att käka middag där också.. Sen bara som tagit det lugnt på vandrarhemmet :) jo just ja, min svärmor är ju utomlands så fick höra att dom hade jätte varmt, inte blir man ju just nå avis.. Nä absolut inte, eller ganska mycket, men tror jag måste planera in minst en vecka utomlands nästa år :) men nu ska jag kika lite tv innan man somnar, ha de bäst! :)
Peter, jag älskar och saknar sig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0