Stockholm dag 1.

Jaha ligger i sängen på hotellet just nu, lagomt onykter och lagomt kär!
Men vi har kul iaf, ikväll blev det några drinkar, åh tro de eller ej.. Men stockholmare är ganska trevliga måste jag säga..
Sen har vi varit hos kusinen åh fått rundtur hur han bor och sånt, har även träffat Hasse (kusinens pappa) som jag inte har träffat på en herrans massa år..
Till råga på allt så har vi druckit äpple mjöd, absolut inget för mig!
Däremot känns det väldigt skumt att inte ha Peter bredvid, saknar han nå fruktansvärt mycket. Men tiden går ändå hyfsat fort så snart är det lördag igen! Sååå jag saknar min man alltså!!
Men nu ska jag surra lite med Emma innan man somnar, ha de bäst!
Och du Peter, jag älskar dig sjukt mycket! <3


Kommentarer
Postat av: <3

om du bara visste hur mycket jag älskar dig mitt <3. PUSS

2012-08-25 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0