Söndag igen.

Söndag igen, inte skrivit på en vecka. Kanske måste skärpa mig lite nu, helgen har varit lugn.. Bara varit hemma med Peter och inte gjort nånting typ, förutom idag. Då vi blev bjuden på middag hos Peters mamma, alltid lika trevligt :)
Eller jo, i fredags kväll / natt så var vi och tog en ragg på stan och hälsade på hos pappa en sväng, sen for vi upp till Bredåker en sväng :)
Så mycket mer än så har inte hänt, men har varit skönt med en lugn helg faktiskt :)
Nu räknar jag bara dagens tills man får fara iväg ett tag från stan, ska faktiskt bli väldigt skönt. Men kommer ju så klart sakna min man! ;)
Förutom de så har funderingarna snurrat rätt bra, om man skulle ta och få tummen ur, ja vars den nu är och börja träna.. Tänkte ju som skaffa träningskort på tjejgymmet med Amanda men nu har ju hon flyttat så får hitta nån annan som är sugen på de :) men hur de än slutar så ska här börja tränas!
Men men, nu dags för att sova..
Ha se bäst!
Over and out! / S


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

hittar du ingen så kan jag ju komma och träna med dig
Kramen Rose-Marie Englund

2012-08-20 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0