Fredag!

Woho fredag idag, dagen började med att jag vaknade när Peter for och jobbade.. Fast jag somnade om lika fort såklart, nå efter de när jag vaknade och klev upp så blev de sex and the city.. De vill säga en bra "morgon" :)
Sen blev de att städa lite åh sånt där som måste göras..
Blev middag hos Peters mamma, vilket var både gott och trevligt! :)
När vi for därifrån så blev de att fara hem en sväng sen vidare till Brännberg och hämta morsan och Mats och byts till mercan, skjutsa ner dom till stan åh så tog jag och Peter en sväng till Sörbyn och hälsade på hos Micke och Malin! Så nu har vi mellan landat i lägenheten så nu väntar man bara på att telefonen ringer åh man får fara till Brännberg igen.
Har surrat lite om att eventuellt fara på nolia imorgon, men de återstår ju att se :)
Nä ha de bäst folket! Förresten, jag älskar min Peter mest av allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0