Onsdag!

Nu har jag börja hamna efter igen när de gäller att skriva blogg, men de kan ju vara för att jag har börjat se skilda världar vol.5!
Förutom de så är de sova, äta och jobba som gäller..
Men jag säger bara en sak, igår blev måttet rågat.. Kändes som att jag skulle till åh explodera, satan så tvär arg jag blev! Men börjar bli less på de här..

Nå förutom de så idag blir de att fara till Kamlunge direkt efter jobbet nästan, bara dra i mig nå käk typ.. Sen blir de att få i sig lite bläck i kroppen, som jag har längtat alltså hehe! ;)
Men men, nu ska jag kasta mig i duschen sen börja göra mig klar för att fara åh jobba!
Ha en bra onsdag allihopa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0