Fredag!

Ja va säger man, fredag och ligger med migrän.. De är ju inte såå jävla kul, for hem från jobbet iaf, så nu ligger jag under täcket och har släckt ner allt va som går..
Är helt slut, har varit fullt upp hela veckan på jobbet.. Har gått i 400 hela tiden, inte fn kan jag ta de lugnt... Men måste försöka ta ett lugnare tempo nu, annars kommer jag nog att gå in i väggen alltså!
Men de kommer bli svårt, om de ens kommer gå, är ju knappt så jag sitter en hel lunch så de kommer bli kul att se hur man lyckas med de här..

Förutom de så är allt bra iaf.
Men nu ska jag lägga mig och vila så jag kanske blir som folk och klarar av att gå ut i fin vädret!
Ha en bra helg och ta de lugnt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0