Kiruna!

Just nu sitter jag hos Emma och tar de lugnt med Sally.. Emma har stuckit till Magnus ett tag innan hon börjar jobba :) Har gått och blivit dyng sjuk här i Kiruna, tror jag håller på att hosta lungorna ur kroppen! Känns hemskt!
Igår så träffade vi Peder, de var trevligt att träffa nån från skogen :) Han fyllde år, så jag och Emma hade köpt tårta så då blev de att fika med han :) Trevligt värre =)
Sen i lördags så var jag med Emma, Magnus, Lowa och Wilma på marknaden, de var också trevligt :) Träffade Kenta, sen stack vi till Magnus på kaffe.. :)

Nå är de som trevligt här uppe i Kiruna, förutom att jag har då blivit väldigt sjuk, men nå längtar man som hem lite grann till min fyrbenta man Zacke :)
Förutom de så har jag och Emma suttit och diskuterat, och funderingarna började igen.. Hmm! Fan inte lätt.. Men ingen jävel har sagt att livet ska vara lätt heller för den delen..
Jo just ja, imorgon kväll blir det att blåsa mot Boden igen, ska ta med lill hjärtat Sally också, så hon får leka lite med Zacke, sen så får jag me mig lite rese sällskap av Madde! :)

De är liksom köra rak fram, backa eller stå still..

Aja, nu ska jag fortsätta här..
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0