Hmm!

Sist jag skrev blogg var i söndags.. Har varit full rulle här hemma, sen i förrgår kom Emma, så blev att sova i stugan! Igår blev de att fara hem till byn när Emma skulle till skellefteå, så jag umgicks med Philip trevligt värre, sen insåg jag att min bil låter som en j-vla gräsklippare! Inte helt okej.. Lika lite okej som att de är en flugar som far och surrar här!!
Blev iaf en akut sväng till stugan igår, vad gör man inte för lite nässpray?! :D haha..

Ska inte avslöja alla trevliga detaljer som hände igår, men trevligt var de iaf! ;)
Men de här med att vakna tidigt är inte min melodi.. :P haha..

Idag blir de att sticka tillbaka till stugan igen..
Så vi hörs folket..
Ha de bäst..
Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0