Fredag!

Jahaja, fredag idag.. En jääävligt tråkig fredag med detta helvetes regn! Man kan inte bli annat än less alltså!!
Varit en sväng till Älvsbyn på morsan's jobb, annars bara varit hemma och kramats me mitt lill-hjärta! :) Han är bara för gullig alltså..
Här för nån kväll sen så satt jag nere och såg nå tv me morsan, så Zacke kommer och ställer sig brevid mig och små gnäller.. Så morsan säger bara..
"Vill du att Sara ska gå och sova nu?" Då kollade Zacke bara på henne..
Så sa jag till han "Ska vi gå och sova?" Då springer han till trappen och väntar tills jag kommer..
Så de var bara att gå och sova de.. Haha, min fyrbenta man är som gullig <3

Nå annars händer inte så mycket, sitter och kollar mer eller mindre på platsbanken typ hela tiden, kanske inte såå jävla roande.. Men va ska man göra?
Så ska ta och fixa och gorma snart på ett tag tänkte jag..
Först ska jag få morsan, Mats och Zacke till stugan bara så de blir lite lugn och ro här hemma! ;) haha!

Annars är nog allt som de brukar vara tyvärr, haft en vecka med massor funderingar.. Vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa saker, men de löser sig till slut.


Nå, nu ska jag fortsätta gorma på. :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0