Fredag morgon!

Vakna kring 6:10 varför vettefan, tror aldrig jag har vaknat så här tidigt någonsin utan att klockan ringer!
Tror iaf Emma blev lite förvånad när hon fick svar på smset hon skickade, 2 minuter efter.. Haha..



Det kommer alltid att finnas en STOR saknad, och ett ännu större hat!
Jag kämpar varje dag, men varje dag så finns de en så stor saknad efter dig..
Du är alltid i mina tankar, dagar som nätter!
Det finns även ett väldigt stort hat inom mig, ett hat som en dag kommer göra hela mig väldigt mycket mer olycklig än jag redan är!
Du tog ifrån mig den personen som betydde mest! Det gör man inte utan att få nånting tillbaka!
Älskar och saknar dig så otroligt mycket! <3
Men du har gjort mig till den jag är idag, jag kämpar och försöker vara stark.. För din skull!
Jag vet att du kollar ner på oss, och garanterat skrattar åt alla galenheter som man gör, du hade inte velat att vi skulle vara så här ledsna.. Men de finns inte så mycket att göra! Det är så här de är...
15/6-02 Take me back in time, and let me see you!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, en plast med både glädje och smärta.
Den delen kan ingen ta ifrån mig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0