Roadtrip!

Får hoppas att pengarna börja rulla snart så de blir en roadtrip! :) umgås med min eeeelskling, och sen förhoppningsvis få träffa en sjukt fin person! Hoppas hoppas hoppas! :)

Nå förutom de så har jag bytt däck på bilen idag, eller 2 stycken.. Så är 2 sommar däck och 2 vinter däck på mig.. Suck! Drackit av ett fälgkors och det andra fälgkorset är sprucket.. Kan inte bli annat än arg!

Förutom de så blev de en riktigt varm dusch nu på kvällen, och one tree hill.. Nånting måste jag ju roa mig med, funderar skarpt på att fara och åka lastbil med Micke imorgon.. :) Kuul..
Sen på torsdag blir de nog att sticka till Luleå en sväng, så Peter får hjälpa mig att byta dom 2 däcken som är kvar! :) haha..

Även sticka på biltema och köpa en polermaskin, nu ska den rosa bilen bli röd igen! :)

Ha en bra kväll, nu lite mer one tree hill sen sova..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0