Mjo..

Mitt i natten igen, och jag förstår inte varför jag inte kan sova om nätterna.. sovit 4 timmar natten som var.. eller morgonen rättare sagt, de betyder att jag borde vara dyng trött!
Men icket, börjar bli rätt less på de här alltså!

Var och firade farsan idag iaf, var trevligt att träffa nå släktingar åsånt.. Men synd ändå att allt är som de är, men inget att göra åt liksom.. Därav jag håller mig på avstånd!
Förutom de så efter de så for jag till Däckia i Luleå och Peter hjälpte mig med bilen :) Tackar och bockar.. :P
Sen skjutsa jag han på rönnbäcks, han käkade sen skjutsa jag hem han efter de for jag hem till byn, skönt liksom att komma hem..

For förbi familjen Bergmark på kaffe, var trevligt att träffa dom.. :)
Efter de hem och se one tree hill.. Sett fram till nu, men efter som att klockan är gaaanska sent så försöker jag sova, ska ju försöka ta mig upp i normal tid också..

Med lite tur så blir de att sticka och åka lastbil med Micke imorgon, OM jag inte är i koma vill säga.. För då tar jag en vilo dag!
På fredag blir de då att vara chaffis med en fet benz! :)

Nå, nu ska jag väl försöka sova!
Godnatt..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0