Framtid!

3 dagar utan snus nu, de känns kan jag ju bara säga! Länge sen humöret växlade så här fort... Men jag ska klara av de här, de bara är så..
Alla som känner mig vet hur tjurig och envis jag är när de verkligen gäller!

Inte gjort så mycket idag, tagit de ganska lugnt och sett på massa oth (one tree hill) avsnitt.. Alltid är de nånting, får se nu snart om de kommer in nå pengar på kontot så man kanske kan roa sig med nått..

Imorgon blir de nog att städa lite tror jag, ska och åka fet scania med Micke nån dag i veckan också.. Fett kul, länge sen man var och åkte nå lastbil dessvärre.. Eller iaf, av de rätta märket..



Förutom de så är allt som vanligt, funderingarna går som vanligt..
Ibland är man mer känslig än andra gånger, just nu speciellt när jag håller på att sluta snusa så känns allt bara skumt..
Börjar vara lagomt less på de här iaf!

Ja menar, tänkt att träffa den rätta.. Eller iaf den man tror är den rätta, att få säga "Jag älskar dig" och verkligen mena de, att bli glad så fort man ser personen, få fjärillar i magen osv.. :)
Helt enkelt träffa en vettig kille, som man trivs med och kanske se en framtid tillsammans..
Jag är fan för gammal för sånt här, festa och leva livet!
Eller visst, festa kan ju vara kul nån gång, men inte för ofta.. De enda som fattas är en lagomt snygg karl i sina bästa år, luta sig tillbaka, byta ut festandet mot tv serien så ska det låta..

Nu kör vi! :)

Godnatt folket!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0