Tisdag!

Tisdag idag, ingen rolig dag..
Har konstaterat idag att jag ska börja stänga av telefon så man får sova på morgonen!
Tror telefon har gott varm hela morgon, är de inte sms så är de telefon samtal!
Men iofs har ju glömt att jag har en hemtelefon vid sängen, den åker jävlart ut alltså..

Ibland är de bra att ha dåligt morgonhumör, men ibland riktigt förjävligt...

Funderar skarpt på att ringa en vän i Luleå och sticka dit till typ imorrn eller torsdag.. :) Hade ju som varit kul!
Men får se hur jag gör..

Förutom de så har jag och Mats travat ved idag, sen har jag kört lite traktor åsånt.. Så nästa lass med ved får fan morsan trava, SJÄLV!
Eller så taskig kan man ju inte vara, nå kommer kännas iaf att man har hållt på me veden, ryggen börjar bli stelare och stelare känns de som.. Få se hur mycke man kan gå imorgon! :)

Aja, nu ska jag göra nå annat..
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0