Tisdag!

Hallå!

Absolut inte gjort mycket idag... Bara varit hemma, dock nu mot kvälls kvisten blev de Älvsbyn och tanka bilen.. Mellan landade på morsans jobb en sväng!
Just nu ligger jag i sängen och ser på tv och halv sover lite, eller försöker iaf...
Har sån j*vla värk i magen alltså, haft den till åh från sen jag var i Kiruna förra veckan, de känns att man lever om man säger så!
Imorgon blir de att sticka till stan med morsan och Mats, sen måste jag fan få tummen ur och börja fixa med alla flytt kartonger och sånt och rensa de som ska kastas så jag får in bilen i garaget, börjar vara på tiden nu.. Vem vet om de börjar snöa snart, * kan ju alltid hoppas*

Nä nu blir de att försöka bli av me mag värken och sen sova! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0