Söndag!

Söndag idag, tagit en rejäl sovmorgon..
Var till Älvsbyn igår och träffade Alexander en sväng, trevligt trevligt.. :)
Sen blev de bara lugnt hela kvällen, umgicks med Jens åh Philip typ.. Fanns jävlart ingenting att göra på byn igår.. Innan jag tordes köra bil alltså..
Blev lite hårt på fredagen, så var ju som sagt inte i så pigg form i lördags..

Morsan börja prata om nyårsafton också och fråga va jag skulle göra.. osv osv..
Mor och Mats ska och bo på hotell åh sånt :) De kan dom behöva, eller rättare sagt behöva koppla av och bara vara med varandra och ha kul! :)
Så jag och Zacke får väl vara hemma och ta de lugnt, eller så kan vi ju dricka lite rödvin (alltså dricker jag rödvin).. :P Spela drängarna för hela Brännberg, hmm... Kanske skjuta lite raketer om vi har tur, nå helt enkelt roa oss med nått iaf..
Nå men de är ju ett tag kvar dit så man får väl se, nyss precis kastat i mig lite middag iaf..
Så nu ska jag spela lite sims3 tror jag, sen kanske man sticker till Philip eller nå sånt..

Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0