Onsdag!

Dagen började inge bra alltså!
Vaknade av att Zacke står och skäller, ja när jag öppnar så står de en läskig typ och pratar om nå j*vla potatis?! Man bara öööh, "ursäkta va sa du".. Nä så vill jag inte vakna nå fler gånger!
Sen blev de att fara till stan, först käkade vi lunch på far east.. Men blev lite deprimerad när jag inte fick äta ris, *muttrar för mig själv* Jag ääääälskar verkligen ris!
Nå efter de for vi till Anna och Nils och grattade Anna som fyller år, vilket var riktigt trevligt där.. :)
Efter de for vi och handlade sen vidare till Degerbäcken och hälsa på morfar, vilket också var mycket trevligt.. Så efter en lång dag så blev de hem till byn.. Skönt! Duschat och bara tagit de lugnt..

Just ja, fick ett samtal idag också.. På fredag blir de att fara på en arbetsinterjuv! =)
Nå allt för mig idag, ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0